Selvportrett 2

Bilde 1:

Image

 

Dette bildet ble tatt for at jeg skal vise min kjærlighet for apple produkter. På dette bildet ser vi 5 apple-produkter eid av meg og min familie. Jeg prøvde meg på forskjellige komposisjoner og plasser på de diverse produktene. Dette var det jeg kpom frem til, fordi jeg ville at eple i midten skulle ha mest fokus, og at de diverse produktene sklle være uskarpe bak i bildet. 

 

BIlde 2:

Image

 

Dette er et bilde jeg tok av min hund, Selma. Jeg satte henne opp på en slags benk foran en grå gardin for å få en fin bakgrunn. Jeg prøvde å få hun til å oppføre seg så vanlig som mulig. Jeg bruker en del tid på hunden min, og dette er en perfekt eksempel på hva jeg bruker tiden min på. 

 

Bilde 3:

Image

 

Dette bildet sier nok mest om meg en alle de andre bildene, en av mine største lidenskaper og tidsfordriv er ski. Her viser jeg frem skienemine og stavene mine. Skiene er veldig viktig for meg og jeg ville fremstille dem litt som jeg fremstilte meg selv, veldig viktige og guddomlige. Her er også det gylne snitt tatt i bruk. 

Leave a Reply

