Selvportrett

I dette bildet gjorde jeg to ting. Jeg gikk på en måte inn i en rolle, selvom jeg var meg selv. Bildet fremstiler en versjon av meg som jeg har veldig lyst til å være, men ikke er enda. Igjen prøvde jeg å ha med det gylne snitt. Jeg prøvde også å ta bildet med lys i bakgrunnen. Jeg ville prøve å fremstille meg sem en slags gud, med sånn helig lys i bakgrunnen. Fordi mitt største ønske i verden er å bli rik og mektig. 

Jeg håper og tror at dette bildet er en skygge av hva jeg kommer til å bli når jeg blir voksen. Image

Leave a Reply

