Livredd i Syden

Jeg valgte “Livredd i Syden” fordi det var den jeg gikk rett bort til på utstillingen, fordi den så awesome ut. Jeg likte veldig godt hvordan designeren har fremstilt faren til denne jenta. Han ser ut som et av mine værste mareritt. Jeg kan også kjenne meg igjen i bom om slaget, kanskje ikke akkurat på sydentur, men jeg har havnet i like sitvarsoner der alt har vært veldig, veldig skummelt.

Image

Koveret var awesome, desverre rakk jeg ikke å se så mye inni boka, men hvis det er i samme klasse som forsiden er det ikke rart denne boka vant pris!  

Leave a Reply

