Besøk på Westerdals

Vi var på Westerdals for å se på alle eksamens-bachler-oppgavene som hadde blitt laget i år. Jeg tror ikke jeg husker alt, men jeg husker selfølgelig de som gjorde et inntrykk på meg. Jeg husker blant annet: en ide på et eget norsk klokkemerke, ide på nye hus/leilighet-design, et slags spill eller softwear som handlet om bombing og noe som tok kontroll over facebooken din og skulle hjelpe fanger å slippe fri. Det var førstnevnte som satt mest inntrykk på meg. Jeg er veldig glad i klokker, og jeg har ønsket meg en Rolex til jul og bursdag veldig mange år nå. Så en klokke av norsk design er noe jeg ble veldig hypa på. Ja takk! Denne fyren som laget designet på klokkene skulla da se hvor mye sjel han kunne putte inn i klokkene. Så hver eneste klokke er basert på en av hans fire besteforeldre. 

Jeg synnes dette var veldig kreativt, vedig godt utført, fint design, kul design og jeg håper virkelig at noen snapper opp ideen hans. Fordi dette er noe jeg vil se i norske butikker innen 2016. Også er Norge verdensledene innenfor urverk i 2020!

Leave a Reply

